plainatabs-2
plainatabs-3

 

egatastaseis arxiki  

Sales Management - Διαχείριση Πελατολογίου

Ειδικές προσφορές εως 15/10/12. Καλέστε τώρα 210-8825206
8 ώρες
διαρκείς ενάρξεις
  1. Σε πωλητές βιομηχανικών & τεχνολογικών προϊόντων
  2. Σε προϊστάμενους ομάδων πωλήσεων βιομηχανικών & τεχνολογικών προϊόντων
  • με η χωρίς εμπειρία
  • με βασικές γνώσεις οργάνωσης πωλήσεων
    Η κατανόηση και η άμεση χρήση των εργαλείων διοίκησης του πελατολογίου σύμφωνα με τα κριτήρια και την μεθοδολογία “Customer Life Value”
    Η τόνωση της ομαδικής συνεργασίας και της αποτελεσματικής λειτουργίας ομάδων
    Την κρίσιμη για την οικονομία εποχή που διανύουμε, η ικανότητα διατήρησης και ανάπτυξης των πιο κερδοφόρων πελατών μιας επιχείρησης αποτελεί σημαντικό συγκριτικό της πλεονέκτημα και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να αποτελέσει και σημαντικό εργαλείο επιβίωσης. Το σεμινάριο μπορεί να χρηματοδοτηθεί στα πλαίσια των προγραμμάτων ΛΑΕΚ 0,45% του ΟΑΕΔ.
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
  • Το πρόγραμμα υλοποιείται με την χρήση συμμετοχικών μεθόδων εκπαίδευσης, αντίστοιχες με τις πιο σύγχρονες απόψεις για την αποτελεσματική εκπαίδευση ενηλίκων. Μέσα από μελέτες περιπτώσεων, ομαδικές ασκήσεις και παρουσιάσεις των ομάδων, παίξιμο ρόλων, προσομοίωση, διάλογο, επίδειξη και ερωτήσεις απαντήσεις, οι καταρτιζόμενοι συμμετέχουν ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία και μεγιστοποιούν τα εκπαιδευτικά τους οφέλη.
  •  

  • Στο τέλος του προγράμματος θα γίνει αξιολόγηση των ομάδων των συμμετεχόντων και βράβευση της καλύτερης ομάδας στο σύνολο της εκπαίδευσης
  •  

  • Παρέχεται δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό σε όλους τους συμμετέχοντες: διαφάνειες / εκπαιδευτικές σημειώσεις, Βιβλίο.
  •  

  • Χρησιμοποιούνται τα πιο σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα, όπως διαδραστικός πίνακας, video projector, γιγαντοοθόνη tv, υπερσύγχρονοι Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές) κλπ
  1. Εισαγωγή
  2. Μέθοδοι κατηγοριοποίησης πελατών
  3. Προσδιορισμός των χαρακτηριστικών του «Σημαντικότερου πελάτη»
  4. Η έννοια του Customer Life Value
  5. Τακτικές ανάπτυξης των κερδοφόρων πελατών
  6. Ασκήσεις κατανόησης
  7. Παρουσίαση Case studies
  8. Επεξεργασία και προτάσεις
  9. Εργαλεία follow up
alt
 
© KΕΚ Praxis 2011